Wie is Moji?

Natuurlijk laten wij je website niet ontwerpen door chimpansees of zo. Integendeel, achter Moji zitten twee ervaren en gedreven webontwerpers en marketingspecialisten.

Op een dag stelden deze twee zich de vraag hoe ze betaalbaar en kwalitatief webdesign toegankelijk konden maken voor starters en kleine ondernemingen. Het resultaat werd Moji, en hier zijn we dus.

We stellen je graag voor aan Jan en Alain.

Moji-question-mark

Jan Van Hove

Online marketeer – Webdesign & Zoekmachineoptimalisatie

Jan-Portrait-No-Background

Jan leerde bij wijze van spreken al met internet werken voor hij leerde stappen. Op zijn veertiende zette hij zijn eerste website online, en sindsdien bijt hij zich vast in alles wat met de online wereld te maken heeft. Jan is een echte digital native, en leeft voor en door het internet.

Jan gelooft ook echt in de kracht van het internet. Hij gelooft dat het een wereld is die kleinere bedrijven de kans biedt om zich naast de grote jongens te plaatsen. Voor hem is het een plek waar iedereen, wie dan ook en ongeacht hun achtergrond, een stem kan hebben.

Na een succesvolle carrière als software engineer werd Jan de drijvende kracht achter Webkrunch, waarmee hij grote ondernemingen online op de kaart hielp zetten. Daarnaast werkt hij ook in het online medialandschap als consultant. Nu wil hij met Moji zijn expertise ten dienste stellen van starters en KMO’s.

Alain Hoeckx

Online marketeer – Webdesign & Social Media

Alain is gedreven door online marketing en zet zich de volle honderd procent in opdat ondernemers een maximale return on investment kunnen halen uit hun website.

Dankzij zijn samenwerking met tal van grote bedrijven heeft Alain over de jaren heen heel wat expertise opgebouwd. Sinds jaar en dag werkt hij ook samen met buitenlandse ondernemingen, waardoor zijn kennis en vaardigheden ook tot ver buiten de landsgrenzen gewild zijn.

Met Moji wil hij zijn werkterrein verleggen naar starters en KMO’s. Hij wil zijn webdesign-en marketingskills ten dienste stellen van hen, opdat zij zich voor de volle honderd procent kunnen concentreren op de zaken waar ze zelf écht goed in zijn: een kwalitatieve dienstverlening bieden aan hun klanten.

Alain-Portrait-No-Background

Ga online met Moji.

Tientallen ondernemers gingen je al voor.